"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck : Citati o vremenu
Eko panoi ožujak
Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE
PRVI SVJETSKI RAT
Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.
Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić
JUTARNJA SMJENA
VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45
POSLIJEPODNEVNA SMJENA
VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45
|
I ove godine smo se pridružili obilježavanju Erasmus dana (#ErasmusDays), manifestaciji kojom se od 9. do 14. listopada obilježava uspjeh programa Erasmus+! Ove godine je manifestacija s tri produžena na šest dana. Raznovrsna događanja organiziraju korisnici Erasmusa: ustanove i organizacije koje provode ili su provele projekte. Na njima predstavljaju svoje projektne rezultate, stečena znanja i iskustva. Sva događanja se upisuju na međunarodnu kartu. Tema ovogodišnjih Dana Erasmusa je Europska godina vještina.
Naziv naše ovogodišnje teme je Vještine u skladu s prirodom. Cilj je bio kod učenika razviti vještine s kojima se do sada možda nisu susretali a povezuju se uz odgovoran odnos prema prirodi, razvoj empatije prema živim bićima, ukazivanje na važnost prirodnih resursa u društveno-gospodarskom razvoju i uopće rast, razvoj i odnos prema prirodi u skladu s ciljevima održivog razvoja.
Tako su učenici 3.b razreda s učiteljicom Mirjanom Dražin sudjelovali u postupku izrade sapuna s prirodnim sastojcima uz dodatak sredozemnog aromatičnog bilja. Učenici su proučili kako od maslinovog ulja i dodatak lužine napraviti sapun. Zbog složenosti postupka saponifikacije i zbog sigurnosti učenika, korištena je glicerolska baza u koju su dodani lavanda, ružmarin i menta te je pripremljena smjesa lijevana u kalupe. I ekološki sapunići simpatičnih oblika su gotovi.
Dio učenika 5.b razreda s razrednicom Dijanom Šunjergom, fotoaparatom su u školskom vrtu ovjekovječili živi svijet. Uz pomoć učiteljica prirode prepoznali su i imenovali biljne i životinjske vrste. Svoje fotografije su, uz popratni edukativni tekst, ugradili u prezentaciju Who lives in our school garden?- Through the Eye of our Camera…
Učenici 6.c razreda s razrednicom Sanjom Mikelić su brali cvjetove lavande koje su zatim pakirali u paketiće od reciklirane tkanine koju su sami šivali. Time su dobili ekološki mirisni proizvod – suvenir pri izradi kojega su se vodili održivim pristupom resursima. Svoj rad su prikazali kroz fotografije i kratki video uradak.
Dio učenika 7.c razreda s učiteljem Petrom Perićem radili su na razvoju tehničkih vještina i suradničkog timskog učenja i praktičnog rada. Isticala se važnost sunčeve energije kao obnovljivog izvora energije kojemu se trebamo okrenuti kao energetskom izvoru budućnosti. Uz isticanje četvrtog cilja održivog razvoja – Pristupačna i čista energija ukazalo se na važnost razvoja tehnologije. Učenici su radili na sastavljanju solarnih robota te ukazali na važnost ekološkog pristupa primjene suvremene tehnologije. Svoje fotografije su, uz popratni edukativni tekst, ugradili u prezentaciju Sunčeva energija i održivost primjene suvremene tehnologije.
Koristeći i razvijajući različite vještine, učenici su ukazali na važnost ekologije, empatije prema živim bićima te održivom pristupu u korištenju prirodnih resursa te razvoju suvremene tehnologije. Pokazane vještine su se lakše primjenjivale u dobrom društvu i timskom radu na zadovoljstvo učenika i njihovih učiteljica/a.
Petar Perić