preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login
Tražilica

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 774609
Ovaj mjesec: 5247
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
#ErasmusDays 2023 u našoj školi
Autor: Administrator , 10. 10. 2023.

I ove godine smo se pridružili obilježavanju Erasmus dana (#ErasmusDays), manifestaciji  kojom se od 9. do 14. listopada obilježava uspjeh programa Erasmus+! Ove godine je manifestacija s tri produžena na šest dana. Raznovrsna događanja organiziraju korisnici Erasmusa: ustanove i organizacije koje provode ili su provele projekte. Na njima predstavljaju svoje projektne rezultate, stečena znanja i iskustva. Sva događanja se upisuju na međunarodnu kartu. Tema ovogodišnjih Dana Erasmusa je Europska godina vještina. 


Naziv naše ovogodišnje teme je Vještine u skladu s prirodom. Cilj je bio kod učenika razviti vještine s kojima se do sada možda nisu susretali a povezuju se uz odgovoran odnos prema prirodi, razvoj empatije prema živim bićima, ukazivanje na važnost prirodnih resursa u društveno-gospodarskom razvoju i uopće rast, razvoj i odnos prema prirodi u skladu s ciljevima održivog razvoja.

Tako su učenici 3.b razreda s učiteljicom Mirjanom Dražin sudjelovali u postupku izrade sapuna s prirodnim sastojcima uz dodatak sredozemnog aromatičnog bilja. Učenici su proučili kako od maslinovog ulja i dodatak lužine napraviti sapun. Zbog složenosti postupka saponifikacije i zbog sigurnosti učenika, korištena je glicerolska baza u koju su dodani lavanda, ružmarin i menta te je pripremljena smjesa lijevana u kalupe. I ekološki sapunići simpatičnih oblika su gotovi.

Dio učenika 5.b razreda s razrednicom Dijanom Šunjergom, fotoaparatom su u školskom vrtu ovjekovječili živi svijet. Uz pomoć učiteljica prirode prepoznali su i imenovali biljne i životinjske vrste. Svoje fotografije su, uz popratni edukativni tekst, ugradili  u prezentaciju Who lives in our school garden?- Through the Eye of our Camera…

Učenici 6.c razreda s razrednicom Sanjom Mikelić su brali cvjetove lavande koje su zatim pakirali u paketiće od reciklirane tkanine koju su sami šivali. Time su dobili ekološki mirisni proizvod – suvenir pri izradi kojega su se vodili održivim pristupom resursima. Svoj rad su prikazali kroz fotografije i kratki video uradak.

Dio učenika 7.c razreda s učiteljem Petrom Perićem radili su na razvoju tehničkih vještina i suradničkog timskog učenja i praktičnog rada.  Isticala se važnost sunčeve energije kao obnovljivog izvora energije kojemu se trebamo okrenuti kao energetskom izvoru budućnosti. Uz isticanje četvrtog cilja održivog razvoja – Pristupačna i čista energija ukazalo se na važnost razvoja tehnologije. Učenici su radili na sastavljanju solarnih robota te ukazali na važnost ekološkog pristupa primjene suvremene tehnologije. Svoje fotografije su, uz popratni edukativni tekst, ugradili u prezentaciju Sunčeva energija i održivost primjene suvremene tehnologije.

Koristeći i razvijajući različite vještine, učenici su ukazali na važnost ekologije, empatije prema živim bićima te održivom pristupu u korištenju prirodnih resursa te razvoju suvremene tehnologije. Pokazane vještine su se lakše primjenjivale u dobrom društvu i timskom radu na zadovoljstvo učenika i njihovih učiteljica/a.

 

Petar Perić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju