Slijedom našeg Erasmus+ projekta Common Heritage from Tradition to Future koji promiče nematerijalno kulturno nasljeđe, učenici 5.c su dobili uvid u prezentaciju o kulturnoj baštini i provjerili svoje znanje kroz Kahoot na istu temu. Ovaj se razred s velikim entuzijazmom pridružio projektu, te napravio divne zmajeve koji sada krase učionicu stranih jezika. Ideja potječe iz naše e-knjge pod naslovom Unusual Cultures, koja istražuje neka nematerijalna obilježja kulturnog nasljeđa zemalja partnera. Tako smo saznali zašto Grci puštaju zmajeve za Uskrs, pa smo ih i izradili i to kroz pravi suradnički rad. Naime grupa jednog razreda bi počela rad, a slijedeći razred dovršio, što je slučaj sa 6.d i 7.c. razredom. E-knjiga navodi i tradicije kao što su Martenitsa kod Bugara i Boboteaza kod Rumunja. A 7.c. je pošao u lov na neobičan predmet skriven u školskom dvorištu i tamo pronašao Nazar, tursku amajliju.
Osim događaja u školi, učenici su navečer 13. listpada sudjelovali u Zoom sastanku kojeg je organizirala bugarska škola želeći podijeliti dojmove s mobilnosti koja se održala u svibnju u našoj zemlji. Dojmovi su čini se itekako živi i bilo je lijepo čuti kako bugarski vršnjaci pozivaju u uzvratni posjet učenike domaćine mobilnosti. Ovim putem još jednom zahvaljujemo svim sudionicima u hrvatskoj mobilnosti.
Ovdje prilažemo materijale koje smo koristili i video zapise o navedenim događanjima.
Autor: Ksenija Žarković
Erasmus Days su ove godine obilježeni i kroz aktivnosti vezane uz naš drugi Erasmus+ projekt European Schools for Sustainable Development. Ovogodišnja tema je bila Preservation life on land što smo povezali s petnaestim ciljem održivog razvoja pod nazivom Zaštita života na kopnu. Uključen je bio veliki broj učenika. Učenici 8.c, 7.c, i 6.d su likovnim radovima prezentirali Zaštitu života na kopnu uzimajući motive iz zakonom zaštićenih prirodnih područja Republike Hrvatske (krajolici, biljne i životinjske vrste). Učenici 6.b razreda su kroz zabavu sudjelovali u Wordwall kvizu vezanim uz prostorno određivanje strogih rezervata, nacionalnih parkova, parkova prirode i regionalnih parkova u Republici Hrvatskoj. Sve su demonstrirali i na zidnoj karti Republike Hrvatske. Šestaši su svojim aktivnostima povezali obilježavanje Erasmusdays kroz temu prirodne baštine RH propisane GIK-om u nastavi geografije. Nastavak obilježavanja Erasmus Days uslijedio je tijekom projektne mobilnosti u Halmeu u Rumunjskoj. Tamo su naši Marija Gurdon, Ivona Kelava, Ana i Jan Ledenko te Nina Perica uz pomoć učitelja Petra Perića, kroz pripremljenu prezentaciju i izlaganje, predstavili zakonom zaštićena prirodna područja Republike Hrvatske. Likovne radove i prezentaciju možete vidjeti u prilogu.
https://drive.google.com/file/d/17n5dujHOCbhTeY-8ZSh1eipxkj3jaMeU/view
https://drive.google.com/file/d/1ncKQ7SS_CrQpg1cu12NLR01-hclVBYC1/view
Autor: Petar Perić