preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 720959
Ovaj mjesec: 407
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rad s darovitim učenicima
Autor: Rajka Šore, 1. 9. 2016.

Početak nove školske godine obilježen je stručnim usavršavanjem učitelja. U četvrtak, 1. rujna 2016. godine održano je predavanje na temu: Rad s darovitim učenicima. Posredstvom AZOO, a u sklopu internog stručnog usavršavanja, predavanje je održala Grozdana Matanović, psihologinja  OŠ Dobri iz Splita...


Prepoznavanje, identifikacija, oblici i metode rada, mogućnosti i ograničenja u radu te zakonski okvir djelovanja u radu s darovitima ključni su pojmovi o kojima su učitelji  razgovarali iznoseći osobna iskustva, primjere dobre prakse te rezultate postojećih anketa i istraživanja vezanih uz  problematiku darovitih.  Naglasak je stavljen na slijedeće:

Prepoznavanje i identifikacija nadarenih učenika odvija se najčešće tijekom osnovnoškolskog obrazovanja.
Na osnovi uočavanja i procjenjivanja osobina darovitih učenika stručni tim škole utvrđuje darovitost za pojedino područje. (NN br. 59/1990., članak 4.)
Program za nadarene učenike razlikuje se od redovitih školskih programa po sadržaju, oblicima i metodama rada. 
Ocjene učenika nisu uvijek rezultat natprosječnih sposobnosti. Daroviti učenici nisu nužno odlikaši.

Sustavni rad na identifikaciji i poticanju darovitih kroz kontinuirano stručno osposobljavanje i dodatne (nove) oblike rada zauzima važno mjesto u  strateškom planiranju rada Škole i sastavni je dio Razvojnog plana rada.   





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju