preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bijaći

Login

"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck
: Citati o vremenu

SafetyNet - Bitka za sigurnost

Eko - panoi

Eko panoi ožujak

 

Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE

PRVI SVJETSKI RAT

Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.

Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić

Anketa
Koliko vremena provodite na internetu dnevno








Raspored odvijanja nastava

JUTARNJA SMJENA

  1. 8.00 – 8.45  
  2. 8.50 – 9.35  
  3. 9.40 – 10.25

VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45  

  1. 10.45 – 11.30  
  2. 11.35 – 12.20
  3. 12.25 – 13.10 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

  1. 14.00 – 14.45
  2. 14.50 – 15.35
  3. 15.40 – 16.25

VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45

  1. 16.45 – 17.30
  2. 17.35 – 18.20
  3. 18.25 – 19.10
Radovi učenika

Školski list Kapljice

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2022

Kapljice 2021

Kapljice 2019.

Kapljice 2018.

kapljice 2015/2016

Kliknite na naslovnicu da biste prelistali časopis

Vremenik II. polugodište 2018./.2019.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 6. 2011.

Ukupno: 722175
Ovaj mjesec: 1623
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kudos to class 6c and 5d ili pohvala 6.c i 5.d razredu
Autor: Administrator , 20. 6. 2022.

Mobilnost Erasmus+ projekta Common Heritage from Tradition to Future održana prošlog mjeseca izazvala je veliko zanimanje među našim učenicima. Ovom objavom želim pohvaliti učenike 6. c i 5. d na njihovom doprinosu projektnim aktivnostima.


Tako je 6. c, potaknut igranjem Kahoota o projektnim zemljama partnerima, istražio glavna obilježja nacionalnih simbola Bugarske, Grčke, Rumunjske, Turske i Hrvatske. U tu svrhu prikupili su vizualne materijale postavljene na projektni pano prije same mobilnosti, istražili aspekte kao što su zastava, grb, nacionalni heroji, elementi kulturne baštine i slično, te izradili plakate . Pritom smo naišli na zanimljive detalje poput Rudyard Kiplingova prijevoda grčke himne ili prekrasnog prijevoda teksta hrvatske himne od strane hrvatske dijaspore u SAD-u, naišli na učenicu koja gaji poseban interes za kulturu Turske i uči turski itd. Nakon što su plakati bili gotovi, učenici su ih predstavili razredu i završili prezentacije slušanjem “Misterije bugarskih glasova”. A naš rezultat na Kahootu bio je puno bolji nakon što smo igru ponovili. Slijedeći video opisuje cijeli proces:

 

https://youtu.be/WWUYBJvgDPY

Isti razred zaintrigirali su hrvatski mitovi i legende, slijedom e-knjige na istu temu.

 

BOOKCREATOR POVEZNICA

Dvije učenice su reinterpretirale sadržaj i ilustrirale šest legendi s Jadrana te ih na besprijekornom engleskom jeziku (Ana P. i Natali, zar je čudo?)  prezentirale razredu u izložbenom prostoru škole.

 

https://animoto.com/play/AjBOq55yXyROHP041wv0yg

 

I na kraju želim pohvaliti učenike 5. d, koji su, inspirirani Ivanom i Tinom koji su izazvali velik interes u razredu svojim video zapisima iz Sokolarskog centra u Dubravi kojeg su posjetili tijekom mobilnosti, da smo završili s pet plakata o pticama grabežljivicama. Bili su to samoinicijativni radovi Lovre, Anđele, Ane, Špira i Nikole na engleskom jeziku. Integrirali smo tako biologiju i elemente nematerijalne kulturne baštine u redovitu nastavu engleskog jezika. Pitanje ostaje radi li se o “birds of prey” ili “birds of pray”, ali naučit ćemo…tek smo petaši.

 

https://youtu.be/1rExr8P7jtk

 

Bila je to lijepa projektna godina za nama. Radujemo se nastavku u rujnu!

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju