UPISI U SREDNJE ŠKOLE

lip 1, 2025 | Vijesti

Poštovani roditelji i učenici osmih razreda,

iako još uvijek čekamo službenu Odluku o upisu učenika u 1. razred srednje škole za školsku godinu 2025./2026., ovim putem želimo Vas pravovremeno informirati o dostupnim podacima i važnim koracima u predstojećem upisnom postupku.

  • Informiranje i savjetovanje:

Za dodatnu podršku u odabiru srednjoškolskog obrazovanja, učenici i roditelji mogu se obratiti Hrvatskom zavodu za zapošljavanje – Odjelu za profesionalno usmjeravanje i obrazovanje.

  • Službena stranica za upise:

Sve aktualnosti vezane uz upise možete pratiti na službenoj mrežnoj stranici https://srednje.e-upisi.hr.

  • Webinari za učenike i roditelje:

U planu su i informativni webinari za učenike i roditelje, o čijim ćete terminima biti pravovremeno obaviješteni putem škole i službenih kanala.

Prijave u sustav e-Upisi su omogućene putem poveznice https://srednje.e-upisi.hr. Prijava se vrši pomoću korisničke oznake @skole.hr i pripadajuće lozinke. Nakon prijave, potrebno je u kartici “Moji podaci” provjeriti točnost osobnih podataka. U slučaju netočnosti, učenik se treba obratiti razredniku/razrednici.

Učenici s teškoćama u razvoju programe prijavljuju u županijskim upravnim odjelima nadležnim za obrazovanje, prema uputama koje su ranije dobili od stručne službe škole.

Za upis u razredne odjele za sportaše potrebno je u sustavu (kartica “Moji podaci”) iskazati interes do 6. lipnja 2025. – unosom naziva sporta, kluba i mjesta u kojem se klub nalazi.

Za detaljan pregled rokova i obveza preporučujemo uvid u službene hodograme:

Od iduće školske godine uvodi se 147 novih strukovnih kurikula, i to 33 posebna kurikula za učenike s teškoćama (razina 3 HKO) i 114 kurikula strukovnog obrazovanja (razine 4.1. i 4.2. HKO – trogodišnji i četverogodišnji programi). Popisi novih kvalifikacija dostupni su u dvjema tablicama (u  prilogu):

  1. Strukovne kvalifikacije za učenike s teškoćama (zamjena postojećih zanimanja)
  2. Nove strukovne kvalifikacije razine 4.1. i 4.2.
Skip to content