"Dok ne cijenite sebe, nećete cijeniti ni svoje vrijeme. Dok ne cijenite svoje vrijeme, nećete ništa učiniti s njim."
M. Scott Peck : Citati o vremenu
Eko panoi ožujak
Sve eko panoe možete pogledati klikom na OVDJE
PRVI SVJETSKI RAT
Globalnoj inicijativi Happy pridružili su se i učenici naše školi filmom izrađenim na satu informatike.
Film izradile Ana Guja i Sofija Ritta Bojčić
JUTARNJA SMJENA
VELIKI ODMOR 10.25 – 10.45
POSLIJEPODNEVNA SMJENA
VELIKI ODMOR 16.25 – 16.45
|
U tjednu od 28. veljače do 4. ožujka 2022. u Osnovnoj školi Bijaći svi razredni odjeli razredne i predmetne nastave posvetili su jedan ili više nastavnih sati obradi tematike vezane za grad Kaštela kako bi na taj način obilježili Dan grada Kaštela i Dan škole.
U razrednoj nastavi, učenici prvih razreda su na satu likovne kulture obilježili Dan grada Kaštela i Dan škole likovnim izražavanjem na temu „Kaštelanske kuće“, „Suprotnosti oko nas: 7 KAŠTELA - 7 BISERA“ i „Moje mjesto, moj grad“.
Učenici drugih razreda su na satu likovne kulture crtali kulu Kaštilac, kaštelanske dvorce i crkvice te je učenicima pročitana slikovnica o Miljenku i Dobrili autorice Nade Jerčić.
Dan grada Kaštela i Dan škole učenici trećih razreda obilježili su literarnim i likovnim izražavanjem na temu „Moj grad“, crtali su kaštelanske dvorce, stare kaštelanske kuće, kaštelanske nošnje i staru maslinu, a pogledali su i PowerPoint prezentaciju o Bijaćima pod naslovom Bijaći - od Sv. Marte do Sv. Nofra. Učenici su proučavali brošure o Kaštelima te su u sklopu produženog boravka čitali slikovnicu „Priča o kaštelu Vitturi u Kaštel Lukšiću“. Četvrti razredi su likovnim izražavanjem na temu „Dvorci Kaštela“ i „Moj grad“ i literarnim izražavanjem na temu „Kaštela - značenje obilježavanja Dana grada“ te upoznavanjem s poviješću Kaštela i PowerPoint prezentacijom „Kaštelanske nošnje“ proslavili ovaj dan. Na satu informatike učenici razredne nastave su na tabletu i računalu crtali logo škole, crkvicu Sv. Marte i Sv. Nofra, pisali su o gradu i školi te su u programu Scratch gradili suhozid.
U predmetnoj nastavi učenici su učili o važnosti datuma 4. ožujka i značaju Trpimirove darovnice te su učili o Bijaćima putem prezentacije Bijaći - od Sv. Marte do Sv. Nofra. Pojedini razredi sudjelovali su u kahoot kvizu Čuvari baštine – Bijaći i proučavali su brošure o Bijaćima. Na satu Hrvatskog jezika učenici petih razreda čitali su priču i pisali pjesme o Miljenku i Dobrili akrostihom te su učili o značaju Trpimirove darovnice.
Učenici šestih razreda vodili su razgovor i raspravu o gradu Kaštela na temu „Između prošlosti i budućnosti“, upoznali su se s legendom o Miljenku i Dobrili adaptacijom i dramatizacijom odabranih scena te su predstavljali grad i školu putem pisanja pisma vršnjacima.
Sedmaši su pogledali PowerPoint prezentaciju i video o Bijaćima, a proučavali su i važnost 04. ožujka 852. i 1170 godina od prvog pisanog spomena imena Hrvat u Trpimirovoj darovnici što je od posebnog značaja za povijest hrvatskog naroda.
Na satu Glazbene kulture osmaši su pjevali i prisjećali se zavičajnih pjesama. Učenici osmih razreda učili su i o važnosti lokaliteta Bijaći i značaju Trpimirove darovnice, a gledali su i film o knezu Trpimiru. Na satu Tjelesne i zdravstvene kulture učenici su igrali stare tradicionalne igre.
1. RAZREDI
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Kaštelanske kuće, 1.a
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Suprotnosti oko nas, 7 KAŠTELA - 7 BISERA, 1.b
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Moje mjesto, moj grad, 1.c
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Moje mjesto, moj grad, 1.d
2. RAZREDI
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Kula Kaštilac, 2.a
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Dvorci u Kaštelima, 2.b
ČITANJE PRIČE MILJENKO I DOBRILA - Nada Jerčić, 2.c
LIKOVNO IZRAŽAVANJE – Kaštelanski dvorci i crkvice, 2.d
3. RAZREDI
LITERARNO I LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Moj grad, 3.a
LIKOVNO IZRAŽAVANJE – Kaštelanski dvorci i stare kaštelanske kuće, 3.b
PREZENTACIJA O BIJAĆIMA, 3.c
LITERARNO IZRAŽAVANJE – Priča o kaštelu Vitturi u Kaštel Lukšiću;
LIKOVNO IZRAŽAVANJE – Kaštelanska nošnja, Stara maslina i brošure o Kaštelima, 3.d
4. RAZREDI
LIKOVNO IZRAŽAVANJE - Moj grad;
LITERARNO IZRAŽAVANJE – Kaštela; Značenja obilježavanja Dana grada, 4.a
POVIJEST KAŠTELA, 4.b
POVIJEST KAŠTELA, 4.c
PREZENTACIJA KAŠTELANSKE NOŠNJE, 4.d
LIKOVNO IZRAŽAVANJE – Dvorci Kaštela, 4.e
5. RAZREDI
VAŽNOST DATUMA 4. 03. I TRPIMIROVE DAROVNICE, 5.a
LITERARNO IZRAŽAVANJE - priča o Miljenku i Dobrili, pisanje pjesama o Miljenku i Dobrili – akrostih; Trpimirova darovnica; Prezentacija o Bijaćima (kahoot kviz), 5.b
PPT PREZENTACIJA O BIJAĆIMA, 5.c
PPT PREZENTACIJA ČUVARI BAŠTINE – BIJAĆI (kahoot kviz), 5.d
6. RAZREDI
LITERARNO IZRAŽAVANJE – upoznavanje s Legendom o Miljenku i Dobrili, adaptacija/dramatizacija scene, 6.a
IZMEĐU PROŠLOSTI I BUDUĆNOSTI, 6.b
PISANJE PISMA VRŠNJACIMA (PREDSTAVLJANJE GRADA I ŠKOLE), 6.c
PPT PREZENTACIJA O BIJAĆIMA, 6.d
7. RAZREDI
PPT PREZENTACIJA O BIJAĆIMA, 7.a
PPT PREZENTACIJA O BIJAĆIMA; BROŠURE O KAŠTELIMA, 7.b
PPT PREZENTACIJA I VIDEO O BIJAĆIMA, 7.c
VAŽNOST DATUMA 4. 03. I TRPIMIROVE DAROVNICE, 7.d
8. RAZREDI
PPT PREZENTACIJA O BIJAĆIMA, 8.a
VAŽNOST LOKALITETA BIJAĆI, TRPIMIROVA DAROVNICA I FILM O KNEZU TRPIMIRU, 8.b
BAŠTINA, OD SV. MARTE DO SV. NOFRA, 8.c
GLAZBENA KULTURA – ZAVIČAJNE PJESME, 8.d